Långfredag 090410

Idag var vi ute i trädgården o grejjade på förmiddagen. Vi blev bjudna på fika av grannen brevid...fick höra lite skvaller, det är alltid roligt ;) hihi.

Klockan 14:00 kom mina föräldrar och syrra hem till oss. Mamma o Pappa var barnvakt åt Kian medans vi andra var på ÖSK-Elfsborg. Helvete vilken orättvis match det var, det blev 0-1 och det skulle det egentligen inte blivit! Man blir ju riktigt förbannad... DOMARSKANDAL FÖR FAN! :P

När vi kom hem vid typ kl.17 så åkte Jon iväg till Johan, dem skulle vara några killar o dricka öl och spela x-box. Linda är uppe i Happis i  två veckor så Johan e själv o då antar jag att det blir mycket x-box för han. Men Jon har lovat att inte spela nåt lörd, sönd, månd efttersom han är där till imorn nu. Hoppas han håller det oxå!!
Jag och Kian fick iaf sällskap av min familj fram till kl.22. Och nu sitter jag här ensam, inget kul! :(
Killar har det bra som bara kan lämna över allt ansvar på mamman o dra iväg när det vill!

Tror jag ska lägga mig och sova nu, hoppas inte Kian vaknar mycket inatt för det orkar jag inte med :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0