Måndag 090420

Grattis Caroline på 25-årsdagen! :)

Igår bakade jag bullar och kakor till mitt kalas på Torsdag.
Annars hände det inte så mycket.

Idag var Kian hemma hos Pappsen medans jag var till stan en sväng. Skulle kika efter nåt att ha på mig på Lördag, jag var bara inne på en affär eftersom jag hittade typ hur mycket snyggt som helst där. Jag fick såklart beslutsångest (som vanligt) men bestämde mig iaf för en tröja till slut och la undan två linnen som jag också SKA ha, köper dem på Fredag om jag inte får dem av mamma när jag fyller :)
Var till systemet och köpte en flaska vin till på Lördag också. Så fort Mina föräldrar hämtat Kian på Lördag så ska jag ta mig ett glas vin...mmmm. Det var fasiken över ett år sen som jag drack nåt. Har mycket att ta igen med andra ord, hihi och Sara ska sympatiserar med mig, eller hur gumman? ;D

Nu ska vi snart fara iväg till stan. Jag, Jon och syrran ska kolla på ÖSK-Helsingborg.
Kian ska få vara hos Mormor o Morfar under tiden.

Åhhh fick just reda på att grannen (Jons jobbarkompis) ska ha barn..kul! =)
Dem kunde tyvärr inte komma på Lördag för Maja jobbar.

Nu ska jag vila lite innan vi ska iväg....
har så sjukt ont i nacken nu igen! :/


"I vitt och svart kämpar vårt lag som kommer vinna över er idag, i vitt och svart vi har vår tro o vi ska sjunga för Örebro...olé olé olé olé olé olé svart vitt olé!!"  ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman:)



Hehe.. asså jag körde inte igenom rondellen mitt i om du trodde det ;P Hehe. Men typ jag skulle svänga igentligen hela tiden men åkte in typ rakt på. Hehe.. Växlade fel så jag satt å stira på den och försökte växla om;P Haha.. Men var utei går och körde och då gick det skit bra:D

Ska till kupolen i dag och kika på nått snyggt att ha på mig på lördag!

2009-04-21 @ 10:12:39
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Haha.. tror jag missuppfattade där ;) Du fyller ju inte förrän på lördag väl ? Caroline är en kompis väl? haha.. Jaja, grattis iaf till henne då :D

2009-04-21 @ 10:14:47
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0