Onsdag 090422

Det blir tydligen inte en barnfri 25-års fest som jag och Jon hade tänkt oss. Linda skulle ta med Ella. Då kommer det kännas extra jobbigt att lämna bort Kian!! :/ Men vill inte ha han hemma när vi ska dricka och det var ju meningen att han skulle vara hos sin mormor och morfar så då får det bli så. Det är nog bara bra för Kian att han får vara själv med andra ibland och inte bara vara med Mamma och Pappa hela tiden. Men som sagt riktigt jobbigt för mig, kommer sakna han fruktansvärt mycket!!
Jag vet inte riktigt hur många vi blir än, men inte så många som det var meningen...kanske bara blir 12-13pers nu.
Men det gör inget för kul ska vi ha!! hehe ;P

Nu har jag plockat undan lite och dammat övervåningen, så att det går att visstas där också. Jon som mest håller till på övervåningen har ju inga problem att ha stökigt och dant runt omkring sig, han märker lixom inte ens att det är stökigt :P  medans jag är tvärtom och går o plockar hela dagarna känns det som, ja jag är nog ganska pedantisk av mig istället. Det är bättre de tycker jag, hehe ;)
Ska försöka städa nedervåningen sen också.

Just nu ammar jag Kian, hade inget mellanmål hemma till han så där hade mammas lilla älskling tur..hehe.

Herrå´!


Jo nu har det ändrats igen, Linda och Ella kommer inte. Så det blir barnfritt. Synd att Linda inte kommer, men eftersom hon är gravid och har magen mitt i vädret och inte mår så bra så tyckte hon att det var skönt att få vara hemma. Speciellt eftersom hon och Ella precis kommit hem från Happis där dem varit i 2 veckor, skönt för lilla Ella att få vara hemma då oxå.

Jag borde egentligen lägga mig o sova, jag låg ju fan bara o vred o vände hela natten inatt så fick inte mkt sömn alls! Så fort jag somnade så vaknade ju såklart Kian :P
Men jag tänkte kolla på "Diagnos okänd" innan jag hoppar i säng....

bye bye!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja. vi åker så fort jens är klar. Vi tar med lite lakan å sånt. =)



Förstår att det kommer kännas lite jobbigt att lämna kian i ett helt dygn typ.. Men det kommer gå bra=)



Justja, hade glömt bort att du sagt att Linda var gravid igen:)



2009-04-23 @ 09:15:41
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0