Söndag 090405

I Fredags åkte familjen till Borlänge. Det känns alltid lika kul att komma dit, alla är så glada att se oss och tar emot oss med öppna armar. Dem tycker såklart det är roligast att träffa Kian, men ändå ;)
Vi blir riktigt bortskämda när vi är där, får frukost och middag framdukad och sovmorgon då farmor är barnvakt åt Kian.

Vi fick ett varsit påskägg av Kians Farmor & Farfar. Kian fick en liten kyckling (gosedjur) och jag och Jon fick godis samt biljetter till ´´Peace and Love´´ i sommar.
Då får vi bo där med "all inclusive" och så är dem barnvakt åt Kian medans vi är iväg på Peace and love...kan ju inte bli bättre. Jag gillar ju egentligen inte festivaler o att trängas med massa folk, men det ska bli riktigt kul iaf  :)

Igår var jag, Jon och Kian först iväg o hälsade på Johan (en kompis till Jon)  och sedan åkte vi iväg till Kupolen en sväng och köpte solglasögon åt Kian..hihi vilken liten cooling han blev med dem på.
På kvällen kom hela tjocka släckten och firade Jon och mig eftersom vi fyllt/fyller 25 år. Vi fick pengar, påfyllning till barskåpet och trädgårdsredskap :)

Idag packade vi ihop oss och åkte hem. Vi kom hem ca kl.15.
Har inte gjort så mycket, laddade ner Robinsson avsnittet som vi missade igår och kollade på de. Sedan har Jon suttit vid x-boxen och jag har underhållit Kian och kollat på tv :P

Imorn ska jag tattuera mig, börjar bli lite nervös nu! :/
Tänk om den inte blir som jag tänkt mig eller att jag ångrar mig...fast den kan nog iof inte bli fulare än den jag har nu, får tänka så..hehe.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.


            
Mammas cooling.      Kian och Farfar.          Kian "läste" bok innan läggdags idag.



Kommentarer
Postat av: sara

svar: den kan ha hetat så. kollade inte:P Hehe..

Vad söt kian var i sina solglasögon =D

Åh ska du tattuera dig i morgon, eller. hmm. i dag?? blir det ju:) Tattuerade du över din gamla? Stor? vart det bra? =D

Kram

2009-04-06 @ 18:00:13
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0