Tisdag 090407

Klockan är 02:51 och jag har legat o vridigt o vändigt jag vet inte hur länge, jag kan bara inte sova fast jag är skittrött och verkligen behöver sömn :/

Kan väl passa på att blogga lite för igår då eftersom jag glömde de...
Jag var som sagt o tatuerade mig kl.11:00, gjorde en ganska stor ´cover up´. DAMN vad ont det gjorde, inte hade jag nåt minne av att det gjorde så fruktansvärt ont! Eller så har jag inte lika hög smärtgräns nu för tiden..satt iaf i 4 timmar o blev tatuerad :P
Tatueringen blev fin tror jag, hehe vet ju inte riktigt hur den ser ut förrens färgen har lagt sig o blivit som den ska...men det är blommor o blad =) (lägger upp bild senare)

När jag kom hem från Stardust var jag helt slut. Mör i hela kroppen lixom, inte så konstigt kanske så som jag satt o spännde mig 4 timmar i sträck!
Vi åkte iaf iväg till Nicklas och Caroline o kollade ÖSK-matchen på kvällen. Jäkla skit att dem förlorade med 1-0, dem var ju värda o vinna (såklart!) 

Nu ska jag väl ge sömnen en chans till, kommer ju aldrig orka med morgondagen om jag inte får lite sömn! Jag måste ju ta hand om Kian för de lixom....

nu vaknade han också, stackars liten é jätte täppt i näsan :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0