Tisdag 090428 "Trött!!"

Ja alltså igår kände man sig ju fortfarande lite bakis av nån konstig anledning :P
Vi gjorde inte mycket, jag dammsög och plockade lite...pedant som jag är enligt Jon, heh.
På kvällen kom Kians Farmor och Farfar, dem åkte från Borlänge till Örebro efter jobbet för att få träffa Kian i ett par timmar innan han skulle sova. Hihi dem är så gulliga.

Idag var jag också riktigt trött, fan är ju inte van att festa nu för tiden så det tar ju ordentligt på krafterna. Hade kunnat sova hela dan idag oxå om jag hade fått det, men det får man ju inte när man har småbarn :P
Jon var som tur var hemma på förmiddagen idag så jag fick sova längre än jag hade fått om han inte var hemma :)
Han jobbar eftermiddag/kväll idag.
Det hände inte mycket förrens runt 15 tiden, då åkte jag och Kian till Marieberg. Jag kollade lite snabbt på skor, hittade flera snygga men köpte aldrig några eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilka jag ville ha.
Gick sedan och handlade på Coop, usch vad drygt det var! Det passade inte med älsklingsleksaken "zebran" utan Kian skulle ha handtaget på kundvagnen i munnen och den där grejjen som man sätter självscanningsgrejjen i, så jag försökte ju hålla koll på att han inte hade nåt äckligt i munnen samtidigt som jag försökte hålla i han så att han inte rammlade och kundvagnen var mongostyrd dessutom så det gick inte o styra den förbannade skitvagnen! När jag skulle plocka upp varor på bandet så frågade en kvinna mig om jag behövde hjälp..hehe, hon såg snäll ut så hon fick stå o hålla i Kian så att han inte ramlade där han satt medans jag plockade upp varorna. Sedan blev det väldigt jobbigt att packa själv, jag var helsvettig efter de :D
Hihi typiskt mig förresten när jag är o handlar är att jag alltid tror att vi inte har några disktrasor hemma så jag köpte det idag också ..och när jag kom hem blev jag lika förvånad som vanligt över att det fanns hemma. Hehe jag borde ju lära mig nångång, skåpet är ju fullt med disktrasor nu :D

När jag kom hem såg jag på Göteborg-Ösk på min lilla MiniPc, tyvärr så vann Göteborg. Det var inte bra! :/

Nu måste jag gå o lägga mig! Tänker varje morgon när jag måste gå upp att jag ska börja lägga mig tidigare på kvällen, men det går inget bra :P

Nu är det natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÖSK var inte bra i går=/ Lovar att det var bara för att jag hade tippat på dem. Hehe;P Det brukar vara så att de jag tippar på förlorar eller aldrig gör så många mål som jag vill ;)

Nya tag!

2009-04-29 @ 10:56:39
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0