Torsdag 090402

Godmorgon!..heh vaknade iof för 1 1/2 timme sen.
Jag fick sova imorse för Jon var hemma så han tog Kian, så underbart skönt!! Man känner sig otroligt mycket piggare :)

Idag ska jag åka o sola o på vägen  hem ska jag nog stanna till på MEGA o köpa bodys till Kian, han har fasiken strl.74-80 o han e 5 1/2 månad..det e ju helt galet :D

I eftermiddag ska jag och Kian åka o hälsa på Linda och Alvin en liten sväng, ska bli kul att få se Alvin för första gången. Han är 3 veckor äldre än Kian.

Det verkar bli fin fint väder idag också...najs!!....

*Skriver kanske ikväll igen om det hänt nåt spännande..hehe, men det tror jag tyvärr inte! ;)




*Jag testade massagesängen på Solstudion efter att jag solat, den var läskig..hehe trodde hela sängen skulle sprängas. Det var vatten i sängen som masserade, ganska fränt. Den borde vara bra mot celluiterna, kändes så när man hade på högsta effekt iaf :)

Var en liten sväng till Linda idag. Hehe det var kul o se hur Kian iaktog Alvin. Han är ju inte liten våran son, stor, tjock och kompakt..hihi, Alvin som är ca.3v äldre var lätt som en fjäder jämfört med Kian :D

Nu har jag och älsklingen kollat på ´Pineapple express´..eller den e inte helt slut än iof. Jag som inte kan ligga still o se klart en hel film :P
Men vet inte vad jag tyckte om den egentligen, den var sådär! :)

Ska hoppa i säng så fort filmen e slut...tack för idag!



                     
    Linda&Alvin                  Kian&Alvin    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0