Torsdag 090423 "Kalas"

Imorse var det uppgång kl.06:15 tyckte Kian, så det var bara att masa sig upp :P
Jag passade på att göra tårta och Chokladbollar när Kian hade somnat igen vid 09...hann precis klart innan han vaknade. 
Det var jättefint väder ute idag så jag försökte sitta ute i solen en stund men det var inte så lätt eftersom Kian var grinig och inte vill leka själv..hehe.
Klockan 18:00 hade jag kalas för släkten, fyller ju egentligen på Lördag men då är det partajj med kompisar som gäller :)
Jag blev riktigt bortskämd. Fick massa pengar, kläder, halsband, presentkort på Efesos(restaurang) och på spa-behandlingar....
jag fick tröjorna jag hade lagt undan, dem är så otroligt snygga!! :) (kan ta kort på dem imorn och lägga upp här.)
Vi såg ÖSK matchen på tv som var idag kl.19 på Behrn Arena. ÖSK vann!!!...weeeeeii hejja hejja!!!  ;D
Jag ska försöka sova nu, måste iväg och handla o så ímorn. Jon har inte fått nåt jobb för imorn ännu, hoppas han blir ledig så jag får ta bilen när jag vill och han kan ta hand om Kian medans jag är iväg  :P

Ξ


Tårtan....                       Fikatajm...       Uppradade framför tvn, kollar ÖSK! :)




Fick ett fint kort av Farmor med en dikt på som hon tyckte passade bra in på mig:

Din livsglädje lyser

och skrattet är nära,

vad mer kan man av

en människa begära?


Här får du en dag

som är avsedd för dej,

fylld med vänner och fest,

glada skratt och ståhej!


Må din dag bli härligt full

av sång och glad musik

och vara liksom du min vän,

så mysig och unik!


Tyckte det var så kul att hon tyckte det passade in på mig, gulliga Farmor..hihi  :)


Kommentarer
Postat av: sara

Snygg tårta! HAr du färgat grädden med karamellfärg?



Ja jens match börjar elva!! Suck. Men vi borde komma iväg strax före två iaf. Hoppas jag. så vi borde väl vara hos er till fyra iaf, eller?



2009-04-24 @ 09:13:15
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0