Måndag 090831

Long time ago!...

Det har varit mycket att göra för mig på sistone, har varken haft tid, ork lr lust att blogga på den lilla fritid som blivit över.

Det går bättre än förväntat för mig med MK, hade ju inte så stora förväntningar så det e ju jättekul att det går framåt iaf :)

Idag är första dagen på länge som jag är hemma hela dagen, skönt!
Det var tydligen uppstigning kl.04:30 idag, Kian ville inte sova mer då.
Vi skjutsade Jon till jobbet 06:30 och sedan åkte vi hem och sov lite till.
Senare var vi ute och gick en sväng och då somnade Kian middag och jag gick hem o fixade mat. Lagade hemlagade köttbullar och potatismos. Så kian fick köttbullar, potatismos och ärtor när han vaknade. Han gillade det så det var kul :)
Han ska börja få lite mer riktig mat nu istället för burkmat, det e ju lite lättare nu när han e äldre o får äta ungefär samma som oss. Fast ibland är det ju väldigt smidigt att värma en barnmatsburk :)

Nae vet inte vad jag ska skriva....

ikväll bliré Ösk-Gefle på tvn...hejja hejja!! (Som om dem skulle vinna..heh) :P

Ha de fint!
-bye

 


Kommentarer
Postat av: Jan

Hej Carolina! Kul att det går så bra med MK! Och alla smyckena! Kram till er alla!

2009-09-01 @ 22:48:16
Postat av: Jan

Hej Carolina! Kul att det går bra med MK! Och alla smyckena! Kram till er alla!

2009-09-01 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0