Tisdag 090811 "TRÖTT!!!"

Fi fasiken alltså...har inte kunnat sova nånting inatt, beror antagligen på att jag ligger och tänker för mycket på saker o ting samt att sängen är så jävla obekväm då man känner fjädrar som sticker upp hur man än ligger...
tyvärr kommer jag nog aldrig få Jon att förstå att vi behöver en ny säng (madrasserna vi har nu är trots allt över 22år gamla) :/
Gick iaf o la  mig i soffan i vardagsrummet till slut (kl.04.15) där somnade jag till slut o fick en timmes sömn innan Jon kom upp och väsnades. Han tänker inte speciellt mycket på att kian ligger o sover när han klumpar upp på morgonen.

Nae nu ska jag ta hand om min lilla busunge, det går undan nu för tiden...igår hade han sönder våran dvd-spelare :P

-bye!

Kommentarer
Postat av: Ramya

Hejsan! Ja, jag började plugga där för ett år sedan i Eskilstuna :) pluggar till Beteendevetare. När jag gick med i Mary kay så vart min derector så glad att jag bodde där för att det finns bara tre konsulter som jobbar med MK där. Men jag jobbar inte med MK helhjärtat ;) det orkar jag inte, eller jag hittar inte så mkt folk som vill ha en klass heller :P Men man får väl försöka ha lite klasser i höst då man inte har så mkt i skolan :)

Hur går de för dig nu med MK? :) Hur mår familjen?

Jag har sparat ditt nummer nu så jag hör gärna av mig :) Kanske kan komma en eftermiddag eller så:) Jag jobbar min sista vecka nu inom socialpsykiatrin sen så har jag två veckor ledigt innan skolan så jag ses gärna ngt då :) Kramar

2009-08-11 @ 21:55:55
URL: http://www.ramya.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0