Tisdag 090818 "1,960 KG"

Sitter här o mår illa av allt godis vi köpte idag, 1,960kg blev det..haha, vi hade 40% rabatt på lösgodis på ICA Maxi..*inte bra*..syns inte ens att vi ätit av det :D
Skulle bli en myskväll med "Two and a half men", god mat och godis..men vid 20:45 var det tydligen fotboll och  tyvärr är jag inte så intresserad av fotboll så jag kan sitta o glo på det utan att göra nåt annat. Därför jag sitter framför dumburken nu :P 

Idag tog jag och mitt lilla hjärtegull bussen upp på stan och träffade Sara en sväng. Lilla snuttisen fick en ratt till vagnen så imorn ska han få ut o cruisa hade jag tänkt  :)

Har fruktansvärt ont i nacken, knutor på hela vänster sida som jag skulle behöva gå iväg o låta masseras bort. Men det har vi ju knappast råd med. Men jag vänjer mig väl, efter ett tag brukar man inte känna smärtan längre.

Nu ska jag göra lite sit ups och hoppa in i duschen innan det är läggdax.

-bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0