Calling the x-mas captain!

När minnet är bra men kort så blir det fel ibland. Åkte till Konsum för att handla non-stop och florsocker till pepparkaks-skjulet, julmust och räkost till Carolina samt en Cola till mig och min lilla skvätt CAPTAIN MORGAN. Väl där kom jag till insikten att jag var mer sugen på julmust än cola, tänkt blev gjort...inte en fundering på hur julmust trivs med THE CAPTAIN. Men ibland blir fel riktigt rätt. En julkapten ner i strupen är klockrent!

Pepparkakskatedralen i Garphyttan då? Jo men visst, vid lunch påbörjades sammanfogningen. Det var betydligt svårare än det verkar. Bitarna var skeva som fan och mina paniktillverkade mallar som skulle ersätta dom ugnsbakade var inte helt rätt uppmätta. Så det blev inte riktigt så AWSOME som jag hade hoppats och faktiskt trodde att det skulle bli. Men slaget är långt ifrån över...med rätt garnityr kan det fortfarande bli riktigt bra. Uppdaterar senare..

Nu ska jag kolla på Robinson! Höjt!

/The Captain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0