Måndag 091221 "På bättringsvägen"

Nu är nog både jag och och Kian på bättringsvägen tror jag. Kian har ju haft jobbig hosta i ca 5veckor och feber hade han en vecka, men nu sov han lite bättre i natt med inte alls lika många hostattacker. Jag har varit riktigt förkyld med världens snuva, snöt mig så mkt att näsan höll på o ramla av. Dem tjatade på mig på jobbet att åka hem o lägga mig när det var som värst, dem ville nog inte ha mig stå o snora i kassan..haha :P

Igår gjorde jag julgodis. Här är lite bilder på de gottiga:





Idag när jag lämnade Kian på dagis och sa "Hej då Kian!" så började min lilla älskling storgråta och krama om mig o ville inte släppa taget, han ville INTE att mamma skulle gå :(
Jobbigt att han har börjat förstå det där nu, att mamma åker iväg utan sin gosesnutt. Usch vad hemskt det är man vill verkligen inte lämna han. Men nu har jag bara en dag kvar att jobba för i år.
Fick inte jobba något i mellandagarna eftersom dem är för snåla, det är billigare att ha dem från Färg o Form i butiken då dem ändå får lön :P

Nu ska jag slå in de sista julklapparna.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jo det är väl så. Hehe.

Men jag har ingen som helst julkänsla alls i år. riktigt tråkigt. Tänker inte ens ta fram granen. Känns som att det lika väl kunde vara februari nu.=/



vad bra att du blev nöjd med håret=) Ja du har ju superhår som växer bra. mitt växer ju aldrig. Haha=P

Kram

2009-12-21 @ 22:54:35
Postat av: Sara

Jag som skrev. Glömde fylla i . Haha. MEn du kanske förstod;)

2009-12-21 @ 22:55:43
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0