Mindre än 5% av befolkningen....

...har ett IQ på 75 enligt MENSA:s test och 126 är det högsta du kan ha på internetbaserat test......
jag har ett IQ på 75 medans Jon har ett IQ på 126!!...haha, därför vi kompencerar varann så bra kanske ;D
Det värsta är att Jon tror att jag inte KAN tänka, att jag är typ en guldfisk som aldrig använder min hjärna.
Men jag har väl viktigare saker att tänka på än intelligens!! Jag är inte en komplicerad människa och det är rätt skönt kan jag tycka :D
Jag fattade ju hur lätt som hellst när Jon förklarade, så jag känner mig inte så dum iaf ;)

Nu ska jag snart sova tror jag. Har jobbat en stund idag, tiden gick väldigt fort. Trott eller ej men det är faktiskt rätt kul att komma ut o jobba efter mammaledigheten :)

Haré fint!  ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, var ju tvungen att utmana Johan och kolla vad vi skulle få för resultat. Johan fick 100 innan tiden tog slut och jag fick "126 eller mer". :)

2009-12-06 @ 12:53:08
URL: http://mansixxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0