Nu sitter jag här...

...Och kollar på bonde söker fru. Det var en sanning med modifikation, det är ju Carolina som glor och jag är för trött för att flytta mig. Jag är fortfarande sjuk och sover riktigt dåligt men går till jobbet ändå. Idag och igår jäktade jag hem för att hinna plocka upp gosegubben på dagis. Väl hemma har jag vart buspappa samtidigt som jag vikt tvätt och diskat osv.  Inte undra på att man är helt färdig när Kian väl somnar.

Idag har jag vart på möte med chefen och fick min nya befattningsbeskrivning. Fick även ta del av framtidsvisionen för företaget. Det verkar faktiskt riktigt spännande. Jag får chansen att både utveckla och utvecklas. Jag ska sätta mig in mer i det i helgen när jag vaknat till lite.

Kian har iaf slutat kalla mig för mamma, det är ju rätt gött. Men det har krävt en hel del övertalningsförmåga.

Vilket segt inlägg, ingen skärpa alls. Men jag är så trött, jag får gå och lägga mig. Vem vet, kanske vaknar aningen vassare imorgon.

Just ja, mitt nya smeknamn är sengångaren.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0