Onsdag 091209 "Stackars lilla krake..."

Igår var jag hemma och pysslade om mitt lilla hjärta som hade feber. Han låg och sov i mitt knä o var riktigt mysig och gosig hela dagen, tyckte så synd om han!! ♥
Men idag var det bättre som tur var, han har haft feber men inte lika mycket så han har haft krafter till att busa runt en del iaf.
Idag kom Jon hem kl.12 från sitt jobb (han började jobba kl.04 för att kunna komma hem då) o då var det min tur att åka o jobba.

Jag har förbannat ont i huvudet pga nacken, fattar inte varför det alltid kommer tillbaka så fort. Jäkligt frustrerande!! Måste ha tag på en naprapat som jag kan gå till innan helgen, jag står inte ut!! Det hjälper ju knappt med värktabletter heller. Hon jag brukar gå till jobbar inte speciellt mkt eftersom hon har fått barn så hon hade ingen tid i veckan. Ska se om det finns någon annan man kan gå till, men alla är säkert fullbokade. Jag är ju lite sent ute, det är inte spec mkt kvar av veckan nu :P

Både jag och Jon har ont i halsen, hoppas verkligen inte att någon av oss blir sjuk nu när det snart är helg (och överraskningar på G) ;)

Usch stackars lilla kian har massa slem i halsen så det låter som han kvävs av det ibland :/
Han vaknar tusen gånger varje natt. Bäst jag försöker sova lite kanske...

Hadé fint!



Här ligger lilla hjärtat helt utslagen på madrassen i vardagsrummet ♥


Helt slut älsklingen min ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

lilla gubben då . Vad söt han är .



Ska ni göra något kul i helgen eller ?=D



Kram

2009-12-10 @ 16:29:25
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0