Måndag 090720 "Att folk orkar..."

Jag kikade precis in på Facebook lite snabbt för o se om någon hade skrivit till mig lr så (som om det skulle vara det?..heh) :P
Men iaf så kom jag att tänka på hur jävla uppe i sig själv folk är nu för tiden. Sitter och skriver så att alla kan se vad dem gör, ska göra eller nåt annat ointressant skit som dem tydligen tycker att alla borde veta. Tycker dem borde ta o skaffa sig ett liv istället för o sitta inne på Facebook och hävda sig själv hela tiden
Och folk som Twittrar måste ju ha alldeles för höga tankar om sig själv, hur många är det egentligen som läser det dem skriver varje minut?...tror dem att folk är så intresserade av deras liv?...
TYDLIGEN!
Varför har dem det behovet av att dela med sig av allt dem gör hela tiden?...jag fattar faktiskt inte att folk orkar!

Men men whatever!...

Här sitter jag och skriver av mig så att folk kan läsa om mitt (intressanta?) liv och om vad jag tycker o tänker om saker o ting..hehe, men blogga en gång om dagen tycker jag man kan göra, de é ju som att skriva dagbok. Bra att man kan gå tillbaka o kolla också, om man skulle vara senil (som jag) :P

Nu ska iaf Carolina lägga sig och sova, så då vet ni det ni som nu läser detta spännande inlägg ;)


God natt  / "summersense"



Tog lite bättre bilder på halsbanden idag, det är jäkligt svårt att få fina bilder på smycken.
Men jag tror att det får duga sådär iaf. Jag hann inte med att ta bilder på alla halsbanden idag så imorn har jag bara dem snyggaste kvar att fota..najs! ;)


 

    
fyra av de tolv halsbanden som jag tog  kort på idag..blir det ok bilder till hemsidan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0