uppdat. med bilder. Söndag 090705 "Idag blev jag faster!" :)

Den här veckan som var Jons sista semestervecka har gått alldeles för fort!
Vi har gjort något varje dag men tyvärr sviker minnet. Jag söp nog bort alla hjärnceller i Fredags tror jag, då var nämligen Sara (www.blacktower.blogg.se) här på dagen och sedan satt vi några tjejer hemma hos henne på kvällen och förfesta lite. Vi drog vidare till Harrys men där blev vi inte långvariga då folk började må dåligt av alla pepparkaksshots som vi drog i oss hemma hos Sara, hehe. Själv tyckte jag ju att alla var tråkiga o mesiga som mådde dåligt så vi var tvungna o dra hem så fort, heh...men som sagt "skrattar bäst som skrattar sist", väl hemma var det jag som stod och spydde i slasken i köket. Det hade inte lucktat "tårta" på morgonen precis enligt Jon, eftersom jag inte hade en tanke på att ta bort spyorna som låg kvar i slasken :D
Men vi hade riktigt kul på förfesten iaf!!

I Lördags så var jag seg och trött (bakis alltså)..heh. Vi gjorde inte så mycket på dagen, men på kvällen kom Sara hit och "Pappa Johan" från borlänge dök upp så vi käkade tacos, gick en promenad o sen spelade vi spel resten av kvällen. Det var kul.
Johan sov kvar till idag, vi har varit på Ikea och Marieberg. Klockan 18-20 stod vi på Behrn Arena och kollade ÖSK-AIK, det blev 1-1 i den matchen.

Vi köpte bebiskläder på Marieberg idag till världens sötaste lilla tjej (Jonna), jag har nämligen blivit faster, Jon farbror och Kian har fått sin första kusin idag klockan 12:02 =)
Längtar till jag får se henne!! ♥


Nu ska jag grejja lite med mina pärlor och sedan hoppa i säng, är trött! :P

Jag undrar om Jon ska få nåt jobb imörn, han har inte fått nåt mess ännu....

Haré gött!..bye!


Lite bilder från i fredags.....

                                                                         
Jon var snäll och kom med påfyllning.(som om vi inte var fulla nog) ;D                  


Coola 38 åringen ;)    


Jag och Sara  


Jag var iaf förståndig och drack mkt vatten under kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka bilder!!!!:)

2009-07-07 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0