Söndag 090726 "Carolina är en svamp..."

I helgen har vi varit i Borlänge. Vi åkte direkt efter Jon sutat jobbet i fredags.
Vi lämnade Kian hos Farmor o Farfar och åt mat sedan drog jag och älsklingen vidare och festade med Jens, Markus och Sara. Jag som skulle hålla mig till EN vinare och ta det lugnt den kvällen eftersom kräftskivan äger rum nästa helg så tänkte spara mig lite till den :P Heh jo visst tjena, jag är som en svamp när jag festar så vet inte hur mkt som slank ner..väldigt omogen och dum i huvudet..not good!
Men men vi hade kul...fick för oss att dra ut senare på kvällen, vilket inte var lika kul kanske. Men i det stora hela så var det en bra kväll tycker jag :)

Lördagen var vi rätt slitna både jag och älskling, vi sov ända till 14:30 då tyckte de övriga att det var dags att gå upp..hehe.

Idag kom vi hem vid typ 14:30. Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske ta en liten promenix till konsum med Kian..?
Han e helt galen, ska ta o busa lite nu :D

-bye bye!

(Kommer lite bilder från helgen senare) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0