Tävling!

Fram till den 15 Augusti har du chansen att vinna ett av dessa Armband.

Dem är gjorda av Glaspärlor och Sötvattenpärlor och har en snygg

Berlock med texten "Hand made" på.

Finns i färgerna lila, rosa och turkos.



Gör såhär för att vara med i tävlingen:
Vidarebefodra/kopiera detta meddelande till minst två av dina vänner samt till mig [email protected]
Då är du med i utlottningen och har chans att vinna armbandet i valfri färg, TRE VINNARE kommer att dras den 15 Augusti och kommer att meddelas via mejl.
 
  Kom igen nu! Var med och tävla! Besök gärna hemsidan också.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej! Så fint armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Har kopierat ditt tävlingsinlägg till minst två av mina vänner och skickat det till dig. Hoppas jag gjorde rätt! =)



Har även länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-smycke-hos-smyckedesign.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

2009-08-14 @ 23:40:13
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0