Torsdag 090723 "Trött!"

Igår var syster här. Det var skönt o härligt väder, men inte passade vi på att vara ute för de  :P
Det är lite svårt eftersom vi inte har någon skugga som Kian kan hållas i. Var iaf ute och gick en kort sväng till dagiset, tänkte prata med dem om jobb men inte en människa såg jag till. Så får ta det en annan dag istället då.

Igår testade jag på att göra hamburgare på ett nytt vis med lite mjuk och krämig mozzarella i mitten med lite smak av basilika. Det var gott, men inte riktigt så som jag hade förväntat mig.
Men det är kul att testa på lite nya recept ibland :)

På kvällen blev jag extremt chokladsugen så jag for iväg till Konsum och köpte en varsin stor Marabou till mig och Jon...mmmm, så fruktansvärt gott! Det värsta e att nu går jag o e sötsugen hela tiden, så blir det ju oftast när man väl har unnat sig. Men nu måste jag försöka att låta bli onyttigheter ett tag :P



Idag vaknade Kian alldeles för tidigt, han sov dåligt inatt dessutom. Så dagen har hittills varit väldigt tröttsam och seg. Har precis vaknat efter att ha sovit en timme. Tror Kian e på väg att vakna till nu också.
Dags att slänga i oss lite mat tror jag, hungrig (som vanligt!) :D

Sara skulle komma hit om ett tag, kul o få lite sällskap idag också :)
Får se om jag kanske åker och solar när Jon kommer hem, känner mig så blek och glåmig. Skulle ju behöva klippa mig och färga håret på tal om det, men får väl se när man har råd med det..? :/

Ne ha en bra dag!...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0