Måndag 090601 "Wonderful!"

Nu var det visst ett tag sen jag bloggade :P

I Fredags kom Kians Farmor hem till oss på eftermiddagen. Vi (=Jon) var ute o grejjade i trädgården medans Kian busade med Farmor :)
Sedan käkade vi Tacos och såg på TV innan det var läggdags för oss kvällströtta.

På Lördags morgonen åkte Jon iväg till Paintballbanan där han spenderade sin dag, det var Big game där med typ 190 pers som spelade Paintball :P
Själv hade jag riktigt trist! Det var superfint väder och jag hade verkligen velat sitta i solen o bara njuta, men har man en liten busunge så är inte det så lätt. Vill ju inte ha han i solen för mkt heller.
Beslöt mig till slut för att åka iväg till Hidingsta (mina föräldrar) men när jag väl var där och hade barnvakt så var klockan så mycket att jag inte hade nån lust att sola längre..hehe.

Igår var det däremot en alldeles underbar dag! Jag var ute och klippte gräset och sedan satt jag och brassade i solen och bara njöt :)
Älsklingen tog hand om Kian under tiden.
På eftermiddagen skjutsade Jon mig och Kian till mina föräldrar och han åkte iväg på fotbollsmatch.
Nicklas och Caroline var också hos Mamma o Pappa där vi åt mat, kollade på Ösk matchen och fikade :)
Jon kom efter sin fotboll som dem vann med 7-0.

Idag ska det också vara superhärligt väder. Jag ska först åka iväg på massage vid 10, ska bli riktigt skönt!
Vet inte vad som händer sedan, men vi ska iaf grilla i eftermiddag har jag bestämt :)

Nu ska min lilla gosiga snuttis få lite gröt i magen...

Ha de så gött!


Kommentarer
Postat av: jonna :)

Tack för det :) nu är jag bättre, äter medicin och troligtvis är jag väl helt frisk när den är slut. Hoppas allt är bra med er och lilla kian, de var synd att ni inte kunde komma på syrrans student men vi får ses när ni kommer till borlänge en anan gång! =) kramar

2009-06-01 @ 18:53:35
URL: http://jonnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0