Söndag 090607 "Ooups!"

Nu var det ett tag sen jag bloggade...

Men vad har hänt då...hmm?...minns fasiken inte, heh...

Jo jag har antagligen fått virus på min söta lilla Mini PC förresten ;(
Ingen höjdare då jag har ALLA kort på den datorn, från Kian som nyfödd och fram till nu!!

Igår var mina kära föräldrar hos oss. Vi fikade, var till lekparken med Kian en sväng och sedan kollade vi på fotbollen Sverige-Danmark...sååå irreterande att dem inte kunde ta o vinna!
Men det lag jag hejjar på har alltid sån jäkla otur, jag börjar ju nästan ta det personligt när det alltid går så dåligt för "mina" lag!..heh :P

Kian ställde sig upp på alla fyra helt själv igår förresten, det hände bara en gång o jäklar vad förvånad jag blev! :)
Snart kryper han nog så då bliré nog full fart.

Idag har vi inte gjort så mycket, det enda vettiga vi har gjort är att rösta till EU...
Eller förresten jag har ju klippt Kians naglar också..haha, det behövdes verkligen dem blir ju så jäkla vassa så han river både sig själv och oss...ont! ont! ont! ;P

Ne men det har som sagt inte hänt så mycket!


Lägger upp lite mobil bilder, det enda jag har nu juh..damn!...

 Haha Kian är jätteduktig att träna armarna på min "Leg Magic"

 Han är bara för söt! :)

 Min lilla goding! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0