Lördag 090307

Ja men dåså då har man skaffat sig en blogg också!


Idag var Jon på fotbollsmatch och under tiden åkte jag och Kian hem till mina föräldrar, det var bara Pappa och syrran hemma. Morfar blev sååå glad av o se Kian..hihi. Han är en bortskämd liten kille, fick massor av kläder idag igen (är ju iof mest mamsen som tycker det är kul)   ;)


När vi skulle hämta Jon efter matchen så hade en i laget brutit benet, det hände när det bara var tre minuter kvar av matchen..stackarn! =/

När vi kom hem fick Jon ta hand om Kian medans jag la en ansiktsmask o tog ett skumbad o somnade, hihi..jag brukar bara orka sitta i typ 10 min i badet men det var så otroligt skönt idag så jag tror jag badade nästan 1 timme :P

Ikväll kommer Johan, Linda och lilla Ella hit, det blir tacos och melodifestival.

Nu ska jag byta blöja på lillkillen.....

bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0