Onsdag 090311

Idag har jag och Kian varit hemma hela dagen. Vi var ute och gick en liten sväng i förmiddags.
Sen sov vi en halvtimme mitt på dagen, jag fick inte sova speciellt mycket inatt...dumma unge!! :P
Jon kom hem med en dricka och en godispåse o så kollade vi på Madagaskar 2, den var bra!
Men jobbigt att han kom hem med godis, jag måste ju verkligen sluta vara så onyttig hela tiden. Kommer ju inte kunna visa mig i bikini i sommar :P
Kian fick bada i badkaret med pappa ikväll också, det tyckte han nog var lite kul.
Nu ska jag försöka se klart på ´diagnos okänd´, om ungen kan vara tyst nån gång...jösses vad han gormar hela tiden..hehe.

   



Huset brorsan och Caroline kollade på här i Garphyttan var inte lika fint som det såg ut att vara på bilderna så dem la inget bud på det..lite tråkigt =/

Nu har jag skrivit en ansökan som jag ska lämna in på konsum imorn, eller rättare sagt så hade jag skrivit en ansökan men Jon tyckte att det
stog alldeles för lite i den så han ändrade nästan hela..hehe han blev riktigt nöjd med den, det var tydligen enklare att skriva mina ansökningar
än sina egna. Jag blev också väldigt nöjd med den så det var ju kanon!  ;)

Nu är det sovtime...


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :)

2009-03-12 @ 10:41:42
URL: http://emmadesignardinblogg.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe. jag vill också ha nån som skriver mina arbetsbrev. =) hatar att skriva sånna.Hoppas du får jobbet =)

2009-03-12 @ 15:34:20
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0