Onsdag 090325

Både igår och idag har jag varit ovanligt effektiv faktiskt.

Igår satte vi upp hoppgungan åt Kian, det blir nog bra träning för våran lilla knubbebubbe ;)
Sedan var jag ute o gick en sväng så kian somnade o sov ett tag när vi kom hem. Då passade jag på att  skotta gången, uppfarten och altanen, jäklar vad tungt det är att skotta när det är blötsnö! Men bra träning. Sedan drog jag ut spisen och gjorde rent bakom den..hehe...kom på att det kanske var dax för det eftersom jag spillde Sirap mellan spisen innan Jul  :D
Sedan dammsög jag och tvättade o grejja.
Hela dagen gick väldigt fort.

Idag var vi ute och gick i det fina vädret, Kian somnade i vanlig ordning så ställde vagnen på altan då. Satte mig ner i solen en stund, men har så jäkla svårt för o sitta still så helt plötsligt stog jag och tvättade fönstrena..hehe, måste erkänna att jag var ganska grym på det   ;)
Har inte gjort så mycket mer idag. Det är galet vad fort tiden går ibland!
Ikväll ska vi käka våfflor, det är ju tydligen våffeldagen idag...*mums*  :)

Jag har känt mig ovanligt pigg o glad både igår o idag, undrar om det är det fina vädret eller min ordentliga frukost som spelar in...hehe....kombinationen kanske!

Nu ska jag ta hand om disken o slänga in en tvätt i tvättmaskinen.....

Ha en fortsatt trevlig dag!   =)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt bild på er=)

Ja jag köpte en lite större dator. 15 tums. Gillar inte riktigt de där pyttesmå.

Jag har ju inte haft riktiga msn på datorn eftersom vi har linux iden lilla. Men nu har jag rikitgt msn så nu kommer jag vara ute oftare:D

2009-03-25 @ 15:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0