Söndag 090308

Kl. är nu 23:58 och här sitter jag, borde gå o lägga mig. Skulle bara redigera lite på bloggen medans jag kommer ihåg hur man skulle göra..hehe minnet är bra men kort! TACK FÖR HJÄLPEN MED DESIGNEN LINDA!

Idag var det en väääldigt seg dag fram till typ kl.18. Det snöade ute vilket var väldigt deprimerande och jag hade huvudvärk och var riktigt seg och trött, hade lust o göra nåt men ändå inte...så det blev till o städa huset :P
Sedan åkte vi hem till Johan och Linda. Jon och Johan spelade x-box (såklart!) :P
och Linda hjälpte mig att designa min blogg. Sen såg vi ´Wipeout´ det var ett roligt program..hehe.

Lilla Kian somnade utan gröt i magen ikväll, får väl se om han vaknar och är hungrig precis när jag har somnat...skulle inte förvåna mig :)

Nu är det bäst att jag hoppar i säng....natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

nemas problemas! det var så lite så. ;)

2009-03-09 @ 09:50:09
URL: http://mansixxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0