Fredag 090327

Jaha Magnus och Annika vann Let´s dance, det var ju kul! Mig spelade det ingen roll vem som vann, fick tyvärr aldrig nån favorit i år  :P

Idag har Kian haft rännskita, han har bajjat 9 gånger under dagen..heh stackars lilla älsklingssnutten! Men han har inte haft ont i magen eller så iaf, lika gó o glad som vanligt  :)

Så jag har alltså bytt rätt mycket bajsblöjor idag. Har varit rätt trött, klockan 05:45 var det tydligen dax att gå upp tyckte Kian..hehe. Men jag somnade oxå en stund vid 12:00 när han sov. Det var en seg dag idag. Det här jäkla skitvädret gör ju sitt kan jag säga, man blir ju lagom pigg o glad av de  =/

När älsklingen kom hem från jobbet så gjorde vi köttbullar resten av dagen, vi gör alltid väldigt mycket när vi väl gör så att det räcker ett tag. Det tog oss ca 4 timmar att göra köttbullar av två stora Köttfärsar + att vi gjorde barnmat till Kian. Usch vad drygt de är, men så himla göttans med hemlagade köttbullar så det är allt värt det  ;)

Nu sitter Jon o spelar x-box (i vanlig ordning) Vet inte vad jag ska göra, sova kanske så jag orkar upp o ta Kian om han vaknar.


Trevlig helg!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0