Lördag 090509 "Missade städdagen, igen..."

Igår hände det verkligen inte mycket alls. Jon var på arbetsintervju kl.16 och under tiden var jag och Kian på Ica Maxi och handlade, sedan åkte vi hem och käkade Tacos. Hoppas Jon får det där jobbet nu, han vill verkligen ha det. Vore så skönt om han fick fasta tider o slippa de där förbannade bemaningsföretaget! Tänk att kunna planera saker o ting, det kan vi ju inte göra som det ser ut idag eftersom man aldrig vet hur han ska jobba :/
Det var förresten riktigt gött med Tacos eftersom vi inte käkat det på hur länge som hellst :)

När vi kollade ut genom fönstret imorse såg vi att det var den där Städdagen då alla grannar ska städa o göra fint i området, det hade vi helt glömt att det var idag! Men vi hade ju redan planer för dagen och åkte till mina föräldrar och firade pappa som fyller 49år idag...uj uj uj 50år nästa år, undra vad man ska hitta på då? :P Vad gamla päron man börjar få. Hihi ;)

Sedan åkte vi vidare till Johan och Linda för Jon skulle hjälpa till att skrapa färg på huset eftersom dem ska måla om det.
Jag o Kian var inne och gjorde Linda och Ella sällskap under tiden :)

Vi åkte hem vid 19:00 och gav Kian gröt , han var riktigt trött och somnade nästan på en gång efter gröten. Hoppas han sover ordentligt inatt bara.

Jag är nästäppt som fasiken, riktigt drygt é de!...ja, heh...
mycket viktig info känner jag! ;D

Nu är det god natt o hej för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0