Måndag 090511

Nu har jag varit till Marieberg en sväng medans Jon var hemma med lilla snuttegrisen :)
Jag fixade en ny telefon då jag var inne på Telenor och fixade ett abonnemang på 24mån, det blev en Sony Ericsson W890i silver. Var inne på BR Leksaker och köpte en lekmatta till Kian också, som han kan ligga på när han ska lära sig o krypa (om han nånsin gör de)..hihi :)
Sedan var jag inne på Cubus o köpte ett par tights till Kian i strl 80 (som han brukar ha nu för tiden) men herregud så stora dem var, de kommer dröja ett bra tag innan han kan ha dem! Det är konstigt att det kan skilja så enormt mycket på en o samma strl.
Åkte förbi Jysk och köpte en dynbox till våra dynor som vi har på altanen, så nu slipper vi ha dem ligga inne i v-rummet.

Ikväll ska jag och Jon på ÖSK-matchen, min pappa kommer o är barnvakt åt vår lilla busunge :)

Dags o byta blöja på herr bubbe nu....

får se om jag återkommer senare..bye!

     
Telefonen.          Kians lekmatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0