Måndag 090518 "Drog hem storkovan!..."

Hell yeah!!...jag hade 11 rätt på stryktipset igår...vann hela 10:- haha! Min turdag ;)

Såg klart på Changeling igår och jag tycker den var bra...mestadels för att jag gillar verklighetsbaserade filmer.

Idag har jag fortfarande svin ont i ryggen. Hoppas för guds skull det känns bättre imorn när inte älskligen e hemma o kan hjälpa till, det är väldigt svårt att bära på Kian när jag har så ont...han är riktigt tung!

Det händer nog inte mycket idag, glo på film o kanske spela spel. Just nu kollar vi på "How to lose friends and alienate people" o som vanligt har jag svårt att koncentrera mig när jag kollar på film, därför jag sitter här samtidigt..heh.
Jon tycker filmen e bra iaf, jag har inte bestämt mig..tror inte jag tycker den e så bra :P

Aja jag ska la försöka koncentrera mig lite på den där filmen nu då, får se om jag fattar nåt nu..hihi..

Ha en bra dag!


Filmen var faktiskt bra! :)

Nu har jag kollat på Robinsson från i Lördags också. Min favorit som jag tycker ska vinna är Erik "blomman". Ut med Nina och Anna dem e ju så fjantiga och packtar sig igenom hela tävlingen, inte fasiken skulle dem klara sig själva på en öde Ö iaf!

Usch jag mår illa och är snurrig i huvudet, undra om det e för att jag bara suttit framför TV:n hela dagen...har inte ork till o gö nåt annat :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh Grattis till 11 rätt =P Alltid något! Hehe. Nästa gång får du 13 ;)

2009-05-18 @ 13:43:31
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0