Onsdag 090513

Idag har det inte hänt så mycket.
Jag var ute och gick en sväng med Kian mitt på dagen och så klippte jag gräset.
När vi kom in lagade jag pannkakor, var så himla sugen på de!

Kl.18:30 begav sig familjen in till stan för o kolla på ÖSK-Halmstad i Svenska cupen. Kian var duktig ända till de sista 15min då han var riktigt trött stackarn...usch får så dåligt samvete när vi e ute o flänger o far sådär med han. Men det händer ju inte allt för ofta iaf. Nu ligger han o sover så sött i sängen! :)
ÖSK vann med 3-0, "tjockisen" (Emra Tahirovic) gjorde två av målen..hehe, tror faktiskt han kommer bli riktigt bra när han har kommit i form och tränat på kvickheten lite. Har inte riktigt trott på han förut, men nu så börjar han visa vad han går för ;)

Nu ska jag hoppa i säng!....natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0