Onsdag 090520 "Regn regn regn..."

Usch vilket deprimerande väder det är!! Finns inte mycket o göra dagar som denna!
Jon fick vara ledig idag, så nu har han långledigt ända till Tisdag.

Det händer inte mycket här så jag har egentligen ingenting o skriva om..hehe...
har precis sjungit lite ´Lips´ med Jon o det gick som vanligt, men det e ju fusk för han KAN ju sjunga. Men jag är glad ändå, bjuder på mig själv fast jag är värdelös ;)
Ska ta o bada Kian sen.
Klockan 19 ska vi se Malmö-ÖSK på TV:n.

Ja mycket mer "intressant" o skriva om har jag tyvärr inte...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Du blev vinnaren i min Chubby Angel-tävling, grattis! :D

http://zarlei.com/vinnaren-av-en-chubby-angel/



Om du mailar mig din adress och den färg du vill ha på ängeln så skickar jag den till dig så fort jag kan. :)

2009-05-21 @ 21:16:27
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0