Onsdag 090527 "Bajsmannen bor här!"

Dagens händelse:
Kian låg och sov och när han vaknade gick Jon och skulle hämta han till mig, plötsligt ropar Jon desperat på mig att komma. Hahaha..det visade sig att lilla Kian hade storbajsat o det hade läckt upp på hela ryggen när han låg o sov i sängen så hela han var full med äckelbajs!! :P
Vi fick hjälpas åt att bli kvitt allt bajset...*Disgusting!!*...jag överlät dock det mesta till Jon, men när jag skulle hålla i Kian o tog han i handen visade det sig att han hade ta mej fan bajs där också och hela armen full...hehe, hoppas han inte hade haft den handen i munnen bara!!...*yack!* Han hade till och med bajs på halsen! :D
Det slutade iaf med att vi duschade lilla bajsmannen. Så nu är han ren och fin igen och lakan och övriga sängkläder ligger i tvättmaskinen, det hade som tur var inte gått igenom och in i madrassen! :)



Annars har det inte hänt nåt speciellt idag. Jon slapp jobba idag också så han har varit hemma.

Linda och Johan skulle komma hit en sväng men deras bil gick sönder så antagligen blir det inte så :/

Nu ska jag göra kvällsgröt till gullungen, hans mage är väl rätt tom nu antar jag..hehe...

Ha de fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0