Söndag 090517 "Jag sitter fast..."

17 maj, Norges Nationaldag...grattis Norge!...lr vad man nu säger..!? Kul för dem iaf! :P

Jaha här ligger jag på en madrass på golvet i vardagsrumet o kan typ inte röra mig, har förbannat ont i ryggen idag!! :/
Får hjälp av Jon när jag ska förflytta mig..heh snacka om invalid jag känner mig. Åhhh det gör så jäkla ont att nysa..aj aj!
Det är fruktansvärt frustrerande för det ser för jävligt ut här så jag skulle ju vilja gå runt o plocka undan o få lite ordning på stället, men det gick inte jag gjorde ett försök förut men då höll min rygg på att gå av helt o hållet!
Så det blir en rolig dag med andra ord, fint väder ser det ut att vara dessutom...bläää!
Jag började kolla på Changeling förut men somnade såklart!...det spelar fan ingen roll vilken tid på dygnet jag kollar på film och hur bra jag än tycker att filmen är, jag somnar hur som helst! Riktigt irreterande!
Klockan 17:00 är det avspark Ösk-Gais, den ser vi hemma på TV:n.  Inte en chans att jag kan stå på plats o kolla o det tänkte vi iof inte heller eftersom vi inte har råd att gå på varenda hemma match. Men hade varit kul o vara på Bhern Arena eftersom att dem kommer krossa Gais ikväll ;)

Nu ska jag försöka se på filmen igen utan att somna.....

-bye



Kian ville också blogga lite:
&1vvc  8uiiiiiiiiiiiii ouo z<ö<lmm,.

Hehe, vad duktig han är. Mamma blir riktigt stolt nu! :D

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt med ont i ryggen =/



Nej usch jag tyckte inte att Norge var rätt låt att vinna! JAg hejjade på Arash!! =D



2009-05-17 @ 15:49:27
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa jag längtar tills mina grejjor dimper ned i brevlådan =P Men det från USA kan ju som sagt dröja upp till två veckor typ.

2009-05-18 @ 06:21:05
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0