Tisdag 090505 "Stackars mig!"

Jahopp här har man legat däckad i feber, inget kul alls faktiskt! :/
Mådde inget vidare i Lördags när vi kom hem efter travet, hade ont i halsen och var helt slut o det var ju inte så konstigt eftersom det var febern som smög sig på.

Så i Söndags hände det inte mycket för min del. Hade ont i hela kroppen av febern och kunde knappt röra mig ur fläcken, men för att ryggen inte skulle gå av på mitten så var jag tvungen att ligga i sängen och soffan om vartannat o sova.
Jon skulle iväg på fotbollsmatch i Lindesberg på eftermiddagen så min mamma fick komma och ta hand om Kian under tiden, fanns inte en chans att jag skulle orka ta hand om min lilla älskling själv då.

Igår mådde jag mycket bättre men var helt mör i kroppen efter febern och hade fruktansvärd huvudvärk och lite halsont, så låg i soffan största delen av dagen. Men efter duschen på eftermiddagen så kände jag mig som en helt ny människa.
Så då köpte vi Pizza och kollade på Gäfle-ÖSK, och dem var ju pinsamt dåliga igår...ÖSK alltså!!! :/

Idag har jag fortfarande varit riktigt trött och utmattad. Kanske för att jag bara låg o vred o vände inatt och hade jobbig rethosta :P Har verkligen inte orkat gjort nånting. Stackars Kian som egentligen behöver få lite luft varje dag o jag orkade verkligen inte gå ut, har dessutom haft TV:n på typ hela dagen och det är ju absolut inte bra då Kian tittar med stora ögon på den..usch känns inget bra alls!
Jag tänkte åka o handla när Jon kom hem efter jobbet, men nepp det orkade jag inte..hehe, så han får göra det på vägen hem från träningen :)

Jaha det var de......lägger väl in lite snygga bilder oxå då..hehe....


             
Sjukling (igår)   Jon mumsar Pizza o ser på Ösk.  Min lilla goding :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ja vi försöker iaf. hehe=P Vi sprang inte så jäkla långt i går men det behöv inte så mycket för att vi ska bli trötta just nu heller;) Hehe.



vann ni någe på travet i lördags förresten? =P

2009-05-06 @ 10:33:58
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0