Tisdag 090512 "En del har det bra!"

Whhhoooooohhooo!!....seger för ÖSK igår, 2-0 blev det mot Hammarby. "Så gör la vi när vi krossar Hammarby!!"  ;D
Jäkla puckon som inte vet vad fotboll är, idioterna sprang ju bara och armbåga ner motståndarna (ösk) hela tiden...fuck ya!!

Det hade gått bra för min Pappa att ha hand om Kian medans vi var på fotbollen. Kian somnade ca 20min efter att vi åkt och sov som en stock hela tiden, hehe så det blev lugnt o skönt för Pappa :)

I natt vaknade Kian vid 00:30, då gick jag upp o gjorde välling till han..som han drack upp!!..hela flaskan!!..helt otroligt!! Han grät inte ens efter bröstet utan somnade efter det, tänk om det fortsätter att vara så lätt att sluta amma, då är det ju en baggis! ;)

Klockan 05:00 vaknade jag av att Kian låg och jollrade och väntade på att mammsen skulle komma o ta upp han, pigg som han var då han somnade 19:20 igår kväll :P
Masade mig upp typ 05:30, själv skulle jag förstås behövt mer sömn än så..heh.
Vi busade lite innan det var gröt time för snuttefjutten, sedan fick han hoppa i hoppgungan medans jag åt frukost och kollade på Vakna! med the voice. Såg att Kenza var med igår, tydligen en till sån där "Bloggdrottning". Helt sjukt att en del blir "kända" och tjänar pengar på sina bloggar. Hur soft skulle inte det vara då? Men men kul för dem!..heh, jag é inte bitter! ;P

Kian somnade precis, funderar på om jag skulle passa på o lägga mig o försöka sova lite till också. Men om jag gör det så vaknar han väl säkert om typ 10min, brukar ju kunna vara så....
men jag ger det ett försök iaf!

   
Min frukost.  :)                       Kenza.


Hehe det räckte att jag tänkte tanken så vaknade Kian! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0