Tisdag 090526 "Händelserik dag..."

God morgon!

Igår var vi först iväg till Bvc med Kian. Han var 69,2cm lång och så har han kommit upp till 10kg sträcket nu vår lilla bumling ;)

Efter Bvc besöket åkte vi till Willys och handlade mat.
På vägen hem fick vi ett samtal från Linda o Johan som frågade om vi hängde på till Marieberg, och det var ingen tvekan om saken...

Vi åkte hem med maten och lät Kian sova och äta middag sedan for vi iväg till Marieberg.
Vi började med o käka, alla var vrålhungriga. Jag och Linda var inne på H&M för o leta BH:ar medans grabbarna cruisade runt med barnvagnarna till lite mer "intressanta" affärer. Det var inte det lättaste att hitta nån BH som satt bra, fi fan det är ju tragiskt och deprimerande att man fått gå ner en storlek nu när man slutat amma! Vi var inne på H&M säkert över 1timme tror jag. Köpte mig iaf två stycken ´under´ till slut.
Klockan gick väldigt fort så vi blev tyvärr tvungna att åka hem efter det :/

Nicklas o Carro kom hem till oss och kollade på ÖSK-Brommapojkarna. Man var ju övertygad om att ÖSK skulle vinna den matchen, men neeeee....2-2 blev det, en riktig besvikelse! :P



Idag vet jag inte vad som händer. Jag ska ta en liten promenix till lekparken med Kian om det fortsätter att vara fint väder tänkte jag.

Jon har inte fått nåt jobb ännu, får se om dem ringer snart..!?

Händer det nåt intressant så uppdaterar jag senare, annars skrivs det la mer nån annan dag :)

-bye!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0