Glass i stora lass

På fikat idag fanns det glass...så jag tog en! Väl hemma var jag som vanligt buspappa åt lilla busfröet. Han var trött som han var redan när jag kom hem så han somnade som en stock vid 18 tiden. Sen hade jag lovat att hjälpa älsklingen att göra små presentpåsar som hon kunde använda till sina smycken. Nu råkade ju Carolina fråga när glassbilen kommer. Glassbilen! Mer glass åt mig! 18.30-18.45 kunde man läsa på nätet. Vi väntade och väntade...och väntade, men ingen glassbil! Vad handlar det om egentligen?!?
Jag kände inte riktigt för att bygga presentpåsar utan att ha sänkt en glassbåt. Jag blev grinig som fäään, hela kvällen blev förskjuten pga av att glassbilen inte kunde hålla tiden. Nu dök den ju iaf upp vid åttasnåret och jag gjorde en kortsiktig investering, slukade en glassbåt och blev nöjd. Sen visade det sig att jag var rätt usel på att vika presentpåsar. Därför rev jag av några låtar på guitar hero metallica istället. Jag svarade för en helgjuten insats med tanke på att jag inte lirat sen tidig istid. Sänkte en till glassbåt innan jag hamnade här, men nu lär jag röra på mig innan jag får bestående men. Har ni kollat på hells kitchen den här säsongen? Tennille eller vad hon nu heter är ju precis vad man väntar sig att möta om han hamnar i grytan när man dör. Rösten, beteendet...allt...gaaaahhhh!

natt! /jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0