Onsdag 091111 "Nu ska ni höra..."

Är precis hemkommen från fotbollsträningen. Jäklar duschad o klar på 20min, bra gjort!
Jon och Kian sover, dem sov redan när jag åkte till träningen :)
Det var en jäkla fjaskoträning för min del idag..bläää!! Jag ramlade och slog i armbågen hårt som satan i golvet, det gjorde ont från "cp-knölen" som jag slog i och ner i fingrarna. Men det värsta av allt är ju ändå att det var när vi skulle dribbla emellan tröjor som var utlagda på golvet, jag halkade nämligen på en sådan och for rakt ner i golvet..heh...hur klantigt är inte det då??..men så kan det gå när man heter Carolina Jermestam :/
Jag gillar inte sånna övningar eftersom jag har noll bollkänsla och bollkoll (de kanske e samma sak?)
Jävligt pinsamt tycker jag att det var iaf! Fint blåmärke på armbågen har jag också :(
Det e ju alltid nån som gör sig illa på träningarna, jag var ju inte ensam idag om man säger så. Fotboll är fasiken ingen bra sport egentligen :P
Men förra träningen var det skitkul och det gick jättebra, men det har väl för och nackdelar som all annan idrott. Det var väl för sent på dagen för mig eller nåt, hatar träningstiden på onsdagar som är kl.21:00-22:30. Lite väl sent kan jag tycka.

Man borde kanske börja dansa linedance som jag har varit sugen på rätt länge eller ta med Jon på bugg ;) Haha..vore skitkul, men det skulle bli lite svårt med barnvakt. Så där har Jon tur för han vill absolut inte börja dansa :P
Nae kostar nog för mkt för att jag ska vilja/kunna börja.

Whatever...nu till nåt mer intressant, Kian var själv på dagis kl.10-12 idag. Han hade varit lite grinig, antagligen för att dem var ute i en timme och han frös och att han var hungrig och trött!
Han hade precis käkat mat när jag kom och när vi gick hem så somnade han som en stock, han vaknade inte ens när jag drog av han overallen och alla ytterkläder. Sötisen  var väldigt trött och sov i hela 3 timmar! :)

Nu är jag väldigt trött och ska sova...

natti natti /"klumpedunsen"

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0