Lördag 090919 "Ang. förra inlägget"

Nej det var inte så snällt att skriva så om Garphyttans damlag, kunde ha räckt med att jag skrivit att jag själv är väldigt väldigt otränad och har inte rört på mig på typ 2år....
är lite nervös för att jag inte kommer orka nånting så intalar mig ju gärna att ingen av det andra i laget är så värst vältränade (det var mest ironi) dem flesta är nog mycket mer vältränade än vad jag är!!..tyvärr!! :P
Dessutom är nog alla bättre på o spela fotboll än mig, jag har inte spelat mycket fotboll i mina dar!

Det är dels för o få lite vänner här i Garphyttan som jag tänkte börja eftersom jag inte känner någon här.

Mvh /Carolina



Kommentarer
Postat av: sara

Så du ska börja spela fotboll? vad kul=)

2009-09-21 @ 13:29:56
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe okej.

Nej men jag tyckte faktiskt inte heller att den var så bra som jag trodde att den skulle vara =p

2009-09-24 @ 08:43:48
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: ...

Träningar



sön:18.00



Onsdagar 21.00 kanske 20.00 nu på onsdag beroende på tidigare bokningar träningarna hålls i skolans gymnastikhall!



Välkommen vi behöver fler spelare!:) hoppas vi ses!. mvh

2009-09-25 @ 21:42:03
Postat av: Hanna G

hej hej! Jag spelar i damlaget. Är själv mammaledig och försöker komma igång och få bort alla extra kilon som inte försvann när sonen kom ut.

Du är mycket välkommen att spela med oss :-)och fotbollen gör nog att du lär känna en del här...så våga ta steget:-D läste ditt förra blogginlägg och förstår att vissa kanske tog det fel för det stod lite knasigt.reagerade oxå på det och mycket beror nog på tillägget "hehe" Men det är ju lätt att missuppfatta när man läser något.



Hoppas vi ses i hallen :-D



Mvh Hanna G

2009-09-26 @ 00:09:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0