100428 Vad är det för fel på folk!!?....

Sitter o kollar på Efterlyst. Fattar verkligen inte hur det kan finnas så idiotiska känslokalla människor runt om i denna värld som misshandlar, våldtar och mördar helt vanliga människor som råkar vara på fel plats vid fel tillfälle...hur fan kan dem leva med det på samvetet resten av livet!? Vad är det för fel på folk nu för tiden??




I förmiddags var jag och Kian till lekparken och lekte en bra stund innan det var dags att sova middag. Det var mycket barn där idag. Vi gungade, åkte rutschkana, lekte i sandlådan och sparkade boll :)

Jag fick sitta hemma själv och kolla på KFF-ÖSK ikväll, Jon tyckte det var mer intressant att kolla på Marieberg-Ervalla :P
Men det var inte så rolig match jag fick se då ÖSK förlorade med 4-1 :/
*BUUUUHH!!*

 


Idag mumsade jag i mig en "Cornetto Freestyle" även kallad "Bröllopsstruten"...den var riktigt god! Den får ©©©© av 5 möjliga ;)




Nu ska jag nog hoppa i säng. Hoppas Kian sover lääänge imorgonbitti, hoppet är det sista som överger en...någon gång borde han väl ta sovmorgon :P


» Natti natti «


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0