Söndag 100425 "Happy birthday to me!"

Idag har släkten varit här och firat mig, jag börjar bli gammal hela 26år..hehe, nejrå de e lugnt jag har ingen åldersnojja. Man blir ju inte yngre av att gå o ha åldersnojja, dessutom är 26 ingen ålder att börja bli nojjig över! Tycker jag!...och det är ju tur det, hehe :P
Så länge man känner sig ung så är man ung! Vet inte om jag försöker intala mig själv nåt nu eller vad jag håller på med...heh...men tänker iaf bara fylla 25 år det kvarvarande födelsedagarna i mitt liv, bara så ni vet ;) 

Vi har även hejjat på ÖSK och det blev succé mot Halmstad som vi slog med 3-0 på Behrn Arena idag. Helt underbart! :)

Jag och Jon var på "BIG COMEDY" på Conventum ikväll och det var jätteroligt! Dem roligaste tycker jag var Henrik Schyffert, Robin Paulsson, Adde Malmberg och Fredrik Andersson...tror att Jon tyckte ungefär likadant faktiskt, trott eller ej :D
Vi satt i 2 timmar, men det kändes absolut inte som det då tiden gick väldigt fort. Vi satt på rad 1 precis framför komikerna, så vi kunde inte ha bättre sittplatser. Lite läskigt för man(jag) var lite rädd att bli utpekad, men slapp det som tur var *phhhu* :)
Det kommer vi nog gå på nästa år igen.

Nu är jag trött och ska hoppa i säng.
Hoppas att Kian tar sovmorgon imorn....

Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Carro =D Vad gamla ni börjar bli ;P Haha nejdå.

Kramar

2010-04-26 @ 17:52:14
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0