Tisdag 100427 "Kian hos läkaren"

Igår var jag och Kian uppe på stan hela dagen med syster/moster Sandra. Jag köpte lite kläder, men som vanligt när jag har pengar och får köpa så hittar jag typ ingenting :P
När jag däremot inte har råd så hittar jag saker överallt som jag vill ha. Men nu köpte jag iaf lite tröjor som jag gillade :)

Idag var vi till läkaren med Kian. Han fick visa när han byggde med klossar och det gjorde han ju utan problem, Kian tyckte det var jättekul och klappade händerna åt sig själv efteråt. Han vägdes, mättes och fick spruta...och så frågade dem lite frågor om vad han kunde. 
Läkaren tyckte Kian var jätteduktig som inte protesterade alls när han lyssnade på hjärtat och klämde och kände, det brukade dem flesta 1 1/2 åringar göra. Dem tyckte han var väldigt duktig på att prata också för o vara så liten, Kian babblade på för fullt typ hela tiden (förutom när dem undersökte han). Så det var roligt att höra :)
Han är så otroligt duktig och jag är sååå stolt över honom, mammas lilla älskling!!


Jag åkte till jobbet direkt efter BVC. Det var lugnt till en början men sedan strömmade det till med folk det sista två timmarna :P
Usch vad trött jag är, tur att jag är ledig imorn! hihi ;)


När jag kom hem hade Jon satt upp handdammsugaren som jag fick när jag fyllde. Det var ju bra att han tog tag i saken och satte upp den, men jag tycker han kunde ha frågat mig var jag ville ha den nånstans. Jag har ju gått o funderat på var vi kunde ha den nånstans, därför jag inte hade satt upp den ännu :P
Han är inte sån som tänker efter först och gör saker ordentligt när han väl gör det, han gör bara utan att tänka och utan att bry sig. Så att det blir inte alltid jättebra tyvärr :/
Men vad ska man göra, vill man ha lite hjälp här hemma så är det ju bäst att hålla god min iaf..heh.
(jag kanske kan flytta den någon dag utan att han märker nåt...hahaha!)
Men jag ska inte bara klaga, måste ju väga upp det lite nu känner jag..heh. Han är världens bästa älskling och pappa, han jobbar o sliter och tar hand om Kian och hjälper till med hushållet så gott det går ;)
Love ya darling!

Nu måste jag sova, är sviiiintrött!! Hoppas lillskrutten ger mig sovmorgon imörn....

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0