Vad är det här för dag egentligen!?

Det började med att jag fick syn på ett märke på Kians ben som inte såg speciellt bra ut Stort, rött och uppsvullet med två små bett. så jag ringde o parat lite med mamma som tyckte jag skulle ringa och höra lite med bvc-sköterskan. Ringde henne men fick inget svar, så jag tänkte att det kanske blir bättre under dagen. 

Efter det skulle jag ta en snabb dusch medans Kian satt och kollade på "Stora maskiner". Men precis när jag hoppat in i duschen kommer Kian och kliver upp på sin pall i badrummet och vill borsta tänderna. Så visst fick han göra det, han brukar vara så duktig o stå still o borsta tänderna. Men helt plötsligt tar han ett kliv bakåt och ramlar rakt ner på golvet, så jag springer ut ur duschen och tröstar min stackars lilla krake. Som tur var hamnade han på badrumsmattan. Så det gick bra iaf.
Men som mamma blir man väldigt skärrad när ens barn gör dig illa! :(

Då var det förståss blött överallt sen så Kian sprang o halkade i det. Det gick också bra som tur var, men herregud mitt hjärta pallar inte mer var min tanke.

Då var det min tur istället, när jag skulle ställa in disk i skåpet sträckte jag mig över vattenkokaren som stod på bänken och slog ett jack i armbågen på det vassa kanterna. Det gjorde ooont...men det var tur att det var jag och inte Kian som gjorde sig illa iaf!! 

Jag vet inte hur många gånger Kian har ramlat o slagit sig idag, det är en olycksdrabbad dag...
jag kommer säkert krocka o dö på vägen till jobbet sen, det vill jag inte!.... :/



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas att du inte krockar och dör på väg till jobbet ! ;)

Stackars lille kian. Tur som sagt att han inte gör illa sig mer.



Kramar (kör försiktigt!)

2010-08-20 @ 16:57:57
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0