Sjukstugan

Kian har vart lite förkyld, Jag har vart "lagom" förkyld ett tag nu, men mest synd är det om Carolina vars förkylning aldrig verkar ge med sig. Med förkylningen har tröttheten kommit och vi har inte orkat göra någonting. Vi har jobbat på så gott det går och sedan slöat i soffan, inget att skriva om alltså.

I torsdags ryckte jag ändå mig själv i kragen och var med på jobbets lilla julfest. Jag hann bara vara med på maten och diverse julklappsutdelningen. Jag missade allt roligt alkoholskvaller eftersom jag kände mig tvungen att avvika för MIKs prestigefyllda skinkturnering. Jag lyckades iaf bärga en Gladiator-DVD i det Norska julklapps-bytet, racet eller vad det nu hette.

Skinkturneringen slutade i moll efter straffavgörande i semin, jag behöver väl knappast säga att jag drog mitt strå till stacken med en straffräddning och ett straffmål, tyvärr räckte det inte längre än till en ännu värre förkylning.

Nu har vi iaf tagit oss till Borlänge och förhoppningsvis kan vi ladda batterierna med god mat och sömn.

Avslutningsvis vill jag upplysa om hur nöjd Carolina är med hur jag använder mitt inflytande på min son. Jag har INTE lärt honnom att äta ordentligt, jag har INTE fått honom att sluta kasta saker men jag HAR lärt honom att säga "romphaaaaa" i bästa Sean-Banan stil.

http://www.youtube.com/watch?v=Jgru5giPkkQ

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0