Måndag 13 december

Middagen Jon bjöd på var jättegod! Till förrätt blev det toast med svampstuvning
(++ - - -) 
Till huvudrätt klyftpotatis och nötinnanlår med fetaost på samt bearnaisesås (++++-)
till efterrätt digistivecheescake med lime/citron (+++++)
Kändes verkligen lyxigt att bli serverad en trerätters middag sådär på lördagskvällen efter jobbet :)

Filmen vi hyrde däremot den var inte mkt att hurra för, vi såg typ 20-30min sedan ville varken jag eller Jon se mer för den var så dålig. Vi la oss och sov brevid våran lilla sjukling istället :P

På söndagen hade nog Kian sovit bort all feber för då var han lika busig och pratglad som vanligt.
Medans jag var och jobbade och Jon var på marieberg och stod i garderoben (för fotbollslaget) så hade Kian sin morfar och cilla hemma hos sig.

Idag var jag ledig. Men fick inte mycket egen Kian tid eftersom han lekte med Jesper (grannpojken) hela dagen. Men jag var med dem ut och åkte pulka en sväng, det var roligt :)
Kian är så härlig och glad jämt, världens bästa lilla guldklimp!! ♥

Jag hoppas att Kian kan sova inatt, han har fått sådan besvärlig rethosta på nätterna :/
Min förkylning vill aldrig ge sig heller, snorig och täppt i näsan och ont i halsen. Det kommer och går hela tiden.
Jons halsont kommer och går den också..usch usch! :P

Hoppas att Jon kan komma på vad han önskar sig i julklapp btw för imorn ska jag och Kian upp på stan och det är den enda dagen jag har tid att gå i affärer. Det är faktiskt den enda julklappen jag har kvar också. Hoppas att du känner pressen nu älskling! Tänk tänk ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova....

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0