Tisdag 100216 "Fettisdagen"

Äntligen nerbäddad i sängen!

I morse skjutsade vi Jon till jobbet eftersom jag behövde bilen. Efter det åkte jag o Kian hem o käkade frukost och sedan for vi iväg till dagis. Han tycker det är jättekul på dagis, han springer fram till leksakerna och börjar leka på en gång och han varken hör eller ser mig när jag försöker säga/vinka hej då! :)

Jag hann hem en sväng innan jag åkte till sjukgymnasten. Aj som f-n vad ont det gjorde när han började trycka på käkarna!! Till slut var jag tvungen att säga åt han att sluta. Konstigt att jag inte tänkt på det förut att jag är så spänd där, det sitter ju nämligen ihop med min onda nacke.
Jag ska enligt sjukgymnasten träna och stretcha nacken, tänka på hållningen och att inte spänna käken. Det svåraste kommer vara att sluta spänna käken..heh. Han trodde det var så att jag gnisslade tänder när jag sover o att det är därför jag var så spänd där, men det gör jag inte o har aldrig gjort! Däremot går jag o spänner käken ofrivilligt typ hela dagarna...yes I know I´m retarded!! :P

Efter sjukgymnasten åkte jag och hämtade Kian på dagis. Han fick bara vara där 9-12 idag eftersom vi skulle till BVC med han och ta andra influensa sprutan. Det gick jättebra, han var så duktig så! :)

Efter det åkte vi till Marieberg för o köpa present till min bror som fyllde i Söndags. Inte det lättaste och köpa present till en 28 årig kille som inte önskar sig nåt speciellt :P
Det blev en verktygslåda till slut iaf.

Vid 16 åkte vi och hämtade Jon på jobbet och så åkte vi och firade Nicklas. Det var trevligt att träffa dem. Blir alldeles för sällan nu för tiden, Jonna hinner växa alldeles för mkt mellan varje gng :P

När vi kom hem ca 19:15 så åkte Jon iväg på en gng för han skulle på möte med fotbollslaget.

Men nu är alla hemma och ligger i sina sängar och ska sova. Jon tycker jag ska sluta knäppa på datorn nu tror jag :P


Natti!

PS. Det blev inga semlor för oss på fettisdagen, men det gör inget för vi är fettisar ändå så det räcker!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det ska bli kul att ni kommer=D Annars brukar det inte hända så mycket här ;P



Jadu. Jag vet inte alls om det kan vara gott med mint smak på cider=P Hehe, det återstå att se ;)



Kram

2010-02-17 @ 07:10:33
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0