Lovat och lovat...

Ja, det kanske blev lite hitte på när jag skrev att carolina lovat ett helginlägg, men hon är ju så svår att få fart på. Det är ju trots allt hon som är hövding över bloggen.

Om lördag var det julklappsbyte för sista gången den här säsongen när Kians lilla kusin Jonna med päron hälsade på. Barnen spädde på presentskörden men verkade måttligt intresserade av vad som var i paketen. Dessutom kalasades på tidigare nämnda banan/chokladkaka och mitt nya nyttigare jag åt faktist INTE upp samtliga rester. Jag tycker själv att jag är på god väg att bryta mitt sockerberoende, den som lever får se.

Vi har även hunnit gå igenom två filmer Vi började med Twilight, hyllad av allt och alla. Tyvärr var skivan fortfarande repig trots att nissen på Maxim slipat den, därför missade vi halva slutet. I sanningens namn var inte det hela världen eftersom det var jordens skruttfilm. Ett råd till Mackan och Sara, tipsa inte om filmer som ni har sett när ni vart dyngraka! Tur att vi hyrde Wolverine oxå så att vi fick lite tung action.

Sparkade lite boll på söndag kväll och åkte för att lämna filmerna. Berättade att skräp-Twilight inte var helt fit. Förväntade mig ekonomisk kompensation eller åtminstone en ny fungerande skiva men fick ett - Ehh OK, jag ska kolla upp det. Lång näsa på mig!

Kians huvudsysselsättning här hemma är numera att öppna kylskåpet och rota lite. Pappa behöver tydligen lite majonäs enligt älsklingssnutten, som om jag inte var tillräckligt rund och god. Han är världens roligaste den lilla grisen.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

den kommer få vara svart/vit bara. Med skuggningar. =) Känns som jag vill ha den större just nu iaf. Men ska fundera lite mer.

2010-01-15 @ 08:27:56
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0