2010.07.26 "Bullmamman"

Idag var jag och jobbade en liten sväng mellan 07:50-12:00. Tur att det inte var längre för jag är inte helt 100 idag, satt o kallsvettades och mådde illa och kände mig orolig i magen. Och den känslan har kommit o gått hela dagen idag :(
Efter jobbet åkte jag iaf till Ikea för o köpa trådbackar, men dem var såklart slut :P
Sedan drog jag hem till Josefine och hämtade alla grejjer jag glömde där i lördags när det var Möhippa. Sen blev det Ica för o handla någon mat till dagen, men det var ju onödigt eftersom Jon tydligen var hungrig på en gång och skulle ha Mc Donalds..heh, bara o åka o köpa det då. Sedan drog jag äntligen hem! :)

På hemmaplan bakade jag och Kian bullar. Det tyckte han var kul.
Kian var en hejjare på o baka. Fast mkt deg, kanel o pärlsocker åkte ner i magen innan dem var färdiga..hehe. Tyvärr brände vi första plåten..men de andra blev kanonbra! :)

Sedan tvingade jag och Kian med Jon ut på en liten promenix.

Klockan 19:00 var det avspark mellan ÖSK-Elfsborg, det var jäkligt synd att vi inte åkte till Behrn Arena och kollade eftersom det blev 3-0 till ÖSK...WOHOOO!! :)



Kian och Mamma bakar bullar...

Se vad duktig Kian är....

men lite hjälp av mamma skada ju inte ;)

Kolla in Jons fejkade smile..haha :P

Mina grabbar ♥

Kommentarer
Postat av: Big Daddy

Vaddå "Jons fejkade min"? Jag har hört att han ÄLSKAR tråkiga promenader i dåligt väder.

2010-07-28 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0